vackraljus

Alla inlägg under april 2011

Av Millan Holmberg - 10 april 2011 13:28

Det börjar dock se ljusare ut (fniss) med tid så jag har påbörjat en del vårljus. Givetvis så tar jag fortfarande emot beställningar & det har många av er vetat om, så sysslolös har jag inte varit.


Det finns fortfarande en del av dem rosa ljusen kvar & jag har fått in papper med vårblommor i gult, beiget & rosa. Dopljus med band i rosa eller blått är under tillverkning. Bilder kommer givetvis senare då dem är klara.


Fick chansen att visa upp mina ljus på en kundkväll på
Skattkistan i veckan som var.

 

Visar några av dem ljus som jag har kvar:

 

 


Nya ljus inom kort!

---- ----

Presentation


På den här sidan kommer jag att visa mina ljus.
Jag e då Millan som även har bloggen "Millans Mirakler".

Ljusen finns till försäljning, så det är bara att höra av sig. Mot fraktavgift så skickas ljusen till dig. Läs mer om det på min presentation...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok & Klotterplank

BlogLovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards