vackraljus

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Låt Romantiken spira inför alla hjärtans-dag

Av Millan Holmberg - 31 januari 2011 12:16

Nu har jag startat med ljus inför alla   dag & andra romantiska tillfällen.

varför inte låta ett ljus förgylla gästtoaletten, sovrummet eller köket.

  2 st mellanstora ljus med rosa & vitt band, hjärtliga dekorationer & rosa bakgrund


   

Mellanhögt ljus (ca17 cm) 95.-

 

Blommigt ljuvligt med vita band &" silver"dekokorationer

   

Mellanhögt & högt ljus (ca 17cm & 20 cm)

95 / 125 ,-


Hör av dig om du är intresserad av att köpa mina ljuvliga ljus.

------  ------

 
 
Ingen bild

Sara

1 februari 2011 21:49

Hittade sidan via bloglovin. guuu' så fina ljus, dem här rosa är ju bedårande. Vad skulle det kosta att skicka dem?
Jag bor i södertälje och kan inte hämta dem i skellefteå.

Vänligen Sara

Millan Holmberg

2 februari 2011 07:09

Hej Sara
Givetvis så kan jag skicka ljus till dig mot en fraktavgift
Maila mig på camilla.holmberg@live.se med adress så fixar jag det!

Tack för titten oxå

// Millan

 
Linda

Linda

6 februari 2011 16:42

Gud vilka fina ljus =) gillas skarpt, och härlig blogg oxå.
MVH Linda

http://hemtrevnad.bloggplatsen.se

Millan Holmberg

6 februari 2011 19:59

Tack så mycket Linda....
Ett nöje att få pyssla på med & dessutom få "dela" med sig!

Nu ska jag spana in din blogg.

// Millan

 
Johanna

Johanna

22 mars 2011 20:41

Vad fina ljus du visar!

http://www.myownhome.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan Holmberg - 19 augusti 2011 11:59

Nya ljus & en del gamla motiv i repris.Nu har jag börjat ladda för höstmörker & ska nog se till att ni kan tända ett vackert ljus för att kunna mysa & njuta av en underbar höst.   Cup-cakeljusen är åter i lager, likaså har jag fler lilarandiga p...

Av Millan Holmberg - 26 maj 2011 12:04


Tips på en perfekt present, dukningsdekoration osv.....     litet ljus ca 7 cm högt med tryck, 60 kr /st   Givetvis går det att få tryck även på dem större ljusen. Pristillägg på 10 kr /ljus   ---- ---- ...

Av Millan Holmberg - 25 maj 2011 12:57

Nu har det blivit lite mera ljusbeställningar, både till MOR, studenter & konfirmander + ett dop.   Mors-dagstips     ord. pris 95 kr NU 80 kr / st   Studenten kan få sitt namn på ljuset mot en kostnad på 10 kr extra.       Do...

Av Millan Holmberg - 20 maj 2011 23:33

Nu är det ett gäng ljus som är klar! Mellanhögt, 95 kr, cupcake & ljusblått band   Cupcake, mellanhögt 95 kr, ljusrosa band Randigt lila som kommer få ljuslila/vitt band , 95 kr / 125 kr Blandade som väntar på dekorationer       ...

Av Millan Holmberg - 13 maj 2011 09:22

Då det nu varit en tuff period med skolan & annat så fick ljusen ligga åt sidan. Jag har endast haft tid för beställningar. Nu är det snart Mors dag & varför inte ge bort ett kärleksljus?     Nu är det ljus på gång iallafall. Nya fräscha fä...

Presentation


På den här sidan kommer jag att visa mina ljus.
Jag e då Millan som även har bloggen "Millans Mirakler".

Ljusen finns till försäljning, så det är bara att höra av sig. Mot fraktavgift så skickas ljusen till dig. Läs mer om det på min presentation...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok & Klotterplank

BlogLovin

bloglovin

Skapa flashcards