vackraljus

Alla inlägg under november 2010

Av Millan Holmberg - 22 november 2010 19:59

...att färdigställa lite fler juleljus!


Har gjort fler höga ljus eftersom det efterfrågats. Dem höga är ca 20 cm hög & brinner i ca 70 timmar, kostar 125 kr

   

Detaljbild av ljuset med text :

 


Fler ljus, mellanhögt, ca 15 cm, brinner i ca 40 timmar, 95 kr.

     

Sista bilden även med ett litet ljus, ca 8 cm, brinntid ca 15 timmar, 50 kr.


Kom ihåg att jag även skickar ljusen, inom sverige, mot 49 kr i frakt
upp till 8 kg & 69 kr mellan 8-10 kg.


------    ------

Av Millan Holmberg - 18 november 2010 22:58


.....men det e inte fy skam det inte!  

Små ljus, brinntid ca 15 h, höjd 8 cm diam ca 6 cm. Pris 50 kr/st


Mys på i vintermörkret, men var försiktig.

Lämna aldrig ett brinnande ljus utan uppsikt!


------    ------

Av Millan Holmberg - 17 november 2010 18:20

....och juleljusen har en strykande åtgång. Har inte ens hunnit få upp en del ljus på sidan innan dem har hittat ägare.


Nu har jag iallafall en ny bild på nya ljus.

 

Mellan & Högt ljus, brinntid ca 40 resp 70 h Pris 95 /125 kr


Jag har några mörkare juleljus på gång, med tomtar. Jag håller även på med några romantiska rosor. för sovrum, toalett eller bara där det behövs lite romantik & kärlek.

 _____  _____

Av Millan Holmberg - 11 november 2010 00:00

Jul jul strålande jul... snart är den här!


Jag har som sagt börjat med alla juleljus & blir så glad
av att fler än jag gillar dem. Beställningar rullar in & jag pysslar
på var & varannan kväll mellan plugg & idrottsträningar.


Nya ljus som är klara:

Litet blockljus (50,-) med text "Merry Christmas" & vinrött band

 

Litet blockljus (50,-) grön & lila dekor & svart organzaband

     

Tipp tapp.... SLUTSÅLT                                                                         

Mellanhöga ljus (95,-) med julmotiv & ett med notblad.


------  ------

Av Millan Holmberg - 7 november 2010 13:52

Idag fick det bli egna ljus eftersom mitt ljus i hallen brunnit ner.


 


Ett litet & ett mellan med höstigt brun/beiget motiv.


------  ------

Av Millan Holmberg - 4 november 2010 00:00

Nu har jag gjort klar några fler ljus, både med julinspiration & andra med mer romantik.

______ ______


 

SLUTSÅLT

Högt ljus, brinntid ca 70 h, höjd 20 cm diam ca 8 cm. Pris 125 kr

   

Rosa med vitt band & dekor. Grön/lila med svart band & pärlor

Mellanhöga & små ljus, brinntid ca 15 resp 45 h, höjd 8 & 15 cm. Pris 50 / 95 kr / st

 

Ljuset til vänster har text Merry Christma & rött band. Det till höger, svart/vitt med svart band

Små ljus, brinntid ca 15 h, höjd 8 cm diam ca 6 cm. Pris 50 kr/st

   

På bilden 2 små ljus & ett mellanljus med julmotiv & rött snöre.

______  ______


Ps: har fått hem ett jättefint babypapper, så om någon vill beställa dop/födelse-ljus så går det bra.


Ha det gott alla underbara där ute.....

Presentation


På den här sidan kommer jag att visa mina ljus.
Jag e då Millan som även har bloggen "Millans Mirakler".

Ljusen finns till försäljning, så det är bara att höra av sig. Mot fraktavgift så skickas ljusen till dig. Läs mer om det på min presentation...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok & Klotterplank

BlogLovin

bloglovin

Skapa flashcards